Preparing ourself ... - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Dore en Matty - WaarBenJij.nu Preparing ourself ... - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Dore en Matty - WaarBenJij.nu

Preparing ourself ...

Door: efmc2012

Blijf op de hoogte en volg Dore en Matty

24 Mei 2012 | Denemarken, Kopenhagen

At this moment we are busy with making ourself ready for the galadiner at the national museum in Copenhagen. Today we visited a lot of interesting conferences about fm topics.

Here are some photos from us with our poster....

• 24 Mei 2012 - 17:26

Jordy Finkers:

Dag Dore & Matty,

Gefeliciteerd met deze geweldige kans!

De posters zien er keurig uit, ik weet zeker dat dit voor jullie een succes gaat worden!
    Maar voor nu eerst veel plezier gewenst vanavond bij het galadiner.

Groeten, Jordy

Dore en Matty

Twee alumni van de opleiding Facility Management aan de Hanzehogeschool Groningen gaan van 23 tot 26 mei naar Kopenhagen om daar het European Faciliy Management Congres mee te maken. Daarnaast geven ze ook een presentatie door middel van een a0 poster en een powerpoint presentatie over hun afstudeeronderzoek.